loading...
شعر های عاشقانه
sharjup.ir بازدید : 4 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (1)

طرح اعتباری فروش شارژ ایرانسل 

طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل در تمام مناطق تحت پوشش شبکه، شما را در دسترس نگاه می دارد تا بتوانید با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.

خرید شارژ ایرانسل و خرید شارژهمراه اول شما می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و دریافت صورتحساب تماسهای خود را برقرار نمایید. اگر مستقل بودن برایتان مهم است، با استفاده از طرح «پیش پرداخت» ام تی ان شارژ ایرانسل آن را حفظ نمایید.

کاربرد این طرح

طرح «پیش پرداخت» شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراهتان را همواره کنترل نمایید. به این ترتیب که «اعتبار مکالمه» مورد نیازتان را از پیش نقداً خریداری کرده و پس از آن به برقراری تماس اقدام می نمایید. بنابراین هیچگاه صورتحسابی دریافت نخواهید کرد. خرید کارت شارژ ایرانسل 
خط پیش پرداخت ام تی ان خرید کارت شارژ ایرانسل دارای اعتبار زمانی دائمی بوده و برای اینکه دیگران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند نیاز به پرداخت هزینه یا خرید شارژاعتبار ندارید.

نکته مهم: شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست که شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.
 

برای مشاهده تعرفه های این طرح اینجا کلیک کنید.

نحوه شروع


گام اول: یک بسته راه اندازی «پیش پرداخت» خریداری نمایید. قرص سیالیس این بسته شامل یک سیم‌کارت و خرید شارژ، فرم ثبت نام و دفترچه راهنماست.

گام دوم: شماره تلفن همراهتان را ثبت نام نمایید. ام تی ان ایرانسل طبق قانون موظف است تا مشخصات کلیه قرص سیالیس مشترکین خود را ثبت نماید، جهت ثبت نام لازم است تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
شما می توانید با در دست داشتن قرص سیالیس اصل و یک برگ کپی از کارت ملی همراه اول خود به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل و همراه اول  یا مراکز خدمات ایرانسلمراجعه کنید و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه نمایید:
 
۱.  یک فرم ثبت نام خرید شارژ ایرانسل از فروشنده/ متصدی مرکز خدمات دریافت کنید؛
۲.  فرم را به طور کامل پر کنید؛
۳.  فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره خرید کارت شارژ ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز شارژ ایرانسل یا متصدی مرکز خدمات ایرانسل تحویل دهید.
 
هنگام ارسال یا تحویل کپی مدارک قرص سیالیس شناسایی به فروشندگان مجاز، خرید کارت شارژ تالیا حتماً اثر انگشت خود را در زیر برگه ثبت نمایید.
 

همچنین جهت ثبت نام سیم کارت تالیا می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید.

گام سوم: کارت شارژ تالیا تماس بگیرید!

شماره تلفن همراه شما پس از تکمیل مراحل ثبت نام قرص سیالیس فعال خواهد شد . برای فعال شدن شماره همراهتان بزرگ کردن الت باید پیش از در یافت اولین تماس،*۱۴۱*۱#[YES/OK]   را شماره گیری نمایید.

پس از خریداری کارت شارژ مورد نظرتان به صورت نقد، می توانید « اعتبار مکالمه » خود را تمدید نمایید. این کار بسیار ساده است به این ترتیب شما از قبل هزینه تماسهایتان را پرداخت کرده اید بزرگ کردن الت و احتیاجی به پرداخت اشتراک ماهانه خط تلفن ندارید. خرید شارژ تالیا سیم کارتهای طرح پیش پرداخت بطور قرص سیالیسپیش فرض روی طرح «پایه ثانیه ای» تنظیم شده اند. ویژگی طرح پیش پرداخت ام تی ان خرید شارژ ایرانسل دائمی بودن آن است. شما برای حفظ خط تلفن خود نیازی بهخرید شارژ ندارید!

کارتهای شارژ با اعتبار زمانی نامحدود :

کارت شارژ ی را انتخاب کنید که مناسب شماست.
ام تی ان ایرانسل بزرگ کردن الت «تمدید اعتبار» را به سادگی برای شما امکان پذیر ساخته است. کافیست تا کارت شارژ ی را انتخاب نمایید که «اعتبار مکالمه» آن مناسب شما باشد. این اعتبار مکالمه محدودیت زمانی نداشته و می توانید تا هر زمان که بخواهید از آن استفاده نمایید. آنچه که نیاز دارید بر روی کارت شارژ تالیا  برای شما فراهم است:

تغییرات نرخ مالیات فروش و عوارض محصولات:

 

ارقام فوق با احتساب ۶ در صد مالیات بر ارزش افزوده است.

سیم کارت 
تالیا پیش پرداخت دائمی

سیم کارت شارژ تالیا شما پس از فعال سازی اولیه که با شماره گیری*۱۴۱*۱#[YES/OK]  انجام می‌دهید، برای همیشه فعال شده و شما برای دریافت تماس و یا پیام کوتاه نیاز خرید شارژ اسپری تاخیری به پرداخت هزینه ندارید. برای فعال نگه داشتن خط خود فقط لازم است در طول ۹۰ روز حداقل یک تماس یا یک پیام کوتاه دریافت و یا ارسال کرده و یا خرید شارژ تالیا مجدد انجام دهید. به محض دریافت یا برقراری تماس، دریافت یا ارسال پیام کوتاه و یا انجام خرید شارژ رایتل مجدد، دوره ۹۰ روزه شما از نو محاسبه خواهد شد.


از خدمات ام تی ان خرید شارژ ایرانسل بهره مند شوید:

سرویس استعلام موجودی:
شما می توانید با شماره گیری *۱۴۱*۱#[YES/OK]  از موجودی حساب خود آگاه شوید.

خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل:
یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما اسپری تاخیری امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ام تی ان فروش شارژ ایرانسل را می دهد. فقط کافیست با ۷۰۰ تماس بگیرید.

کنترل حساب اینترنتی (E-Care):
شما میتوانید با ارسال کلمه E-Care به شماره ۱۳۰ از طریق اسپری تاخیری پیام کوتاه، بطور رایگان برای سرویس کنترل حساب اینترنتی ثبت نام نموده و از جزئیات مکالمات خود آگاه شوید.

پیامهای نوشتاری: خدمات پیام کوتاه (SMS)
سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری خرید کارت شارژ همراه اول را به سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمائید. پیامهای نوشتاری شما اسپری تاخیری می توانند حداکثر معادل ۱۶۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان انگلیسی و یا ۷۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشند.فروش کارت شارژ همراه اول برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکز پیام اطمینان حاصل فرمایید. شماره مرکز پیام ۰۰۹۸۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ می باشد.

انتقال تماس تلفنی:
شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هر شماره تلفن دیگری بجز تلفن همراه خود منتقل کنید. همچنین می توانید انتقال تماس را برای حالت های مختلف خرید کارت شارژ تالیا (عدم دسترسی، اشغال بودن، عدم پاسخگویی و یا انتقال دائمی ) تنظیم کنید.

خرید شارژ ایرانسل و همراه اول 

کنفرانس تلفنی:
 با استفاده از این سرویس می توانید بطور درمان زود انزالی مردان همزمان با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید. خرید شارژ ایرانسل و همراه اول مهم نیست که این افراد در کدام شهر/منطقه هستند و یا از چه شبکه مخابراتی استفاده می‌نمایند.

سرویس شناسایی تماس گیرنده (CLIP):
این سرویس به شما امکان می دهد خرید کار شارژ ت ژ تا قبل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.

سرویس مسدود نمودن تماس:
این سرویس به شما امکان می دهد تا در موقع لازم و خرید کارت شارژ راتیل بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلوگیری نمایید.

تماس بین المللی:
با هر کسی در هر جای دنیا که باشید با استفاده از تلفن خرید شارژ رایتل همراهتان تماس بگیرید. کافیست از داشتن اعتبار کافی و کد بین المللی صحیح اطمینان حاصل فرمایید.
 
قوانین قطع خدمات اعتباری:
خرید شارژ ایرانسل 
کافی است برای فعال نگه داشتن خط خود در هر ۹۰  روز یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید:
خرید شارژ همراه اول 
• دریافت یا برقراری تماس
• ارسال یا دریافت پیام کوتاه (SMS)  و پیام چند رسانه ای
• شارژ مجدد
• استفاده از GPRS
در غیر اینصورت خط تلفن به همراه اعتبار درمان زود انزالی مردان موجود و دیگر سرویس های اختصاص یافته قطع و ضبط خواهد شد.

خرید شارژ تالیا 

قوانین قطع خدمات دائمی :

اگر مشتری در مدت ۲۸ روز صورت‌حساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS  خواهد بود. در صورت درمان زود انزالی مردان عدم پرداخت صورت‌حساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. اگر مشترک ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب او) از شبکه حذف می گردد. 

خرید کارت شارژ ایرانسل 

برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره ۷۰۰ با استفاده از تلفن همراه ام تی ان ایرانسل خود تماس بگیرید.هزینه این تماس صرفنظر از درمان زود انزالی مردان مدت زمان مکالمه معادل هزینه یک دقیقه تماس ام تی ان ایرانسل به ام تی ان ایرانسل می باشد.شما همچنین می توانید از هر خط دیگری با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. خرید کارت شارژ همراه اول این تماس ها بر اساس نرخهای تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه میگردند.اطلاعات موجود در این سایت تنها به منظور اطلاع رسانی بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی باشد. با اینکه ام تی ان ایرانسل تمام درمان زود انزالی مردان سعی خود را به کار گرفته تا صحت این اطلاعات قرص سیالیس را تضمین نماید خرید کارت شارژ تالیا ولی نمی تواند در قبال هیچ هزینه، ضرر و یا خساراتی که در نتیجه قرص تاخیری اشتباه تایپی، اطلاعات نادرست و یا تغییرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد.خدمات ام تی ان شارژ ایرانسل ممکن است بدون هیچ تذکر قرص سیالیس قبلی تغییر یافته، خرید کارت شارژ رایتل اضافه شده و یا کاهش یابند. قرص سیالیس تمام حقوق برای ام تی ان ایرانسل محفوظ می باشد و این مطالب نباید به هیچ نحوی مورد بهره برداری قرار گرفته و یا بدون اجازه کتبی از ام تی ان ایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری قرار بگیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 267